ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
طرح درس سالانه علوم اول دبیرستان
نام درس: علومتجربی موضوع: انواع مخلوط مدت: ۴۵ دقیقه
شمارهی طرح درس: نام مدرسه: تعداد دانشآموزان: نفر
نام دبیر: کلاس: اول ۱ تاریخ: ۳۰/۹/۸۳
صفحه کتاب: ۳۷- ۳۵ مشخصات کلی
آشنایی با مخلوط همگن و ناهمگن
هدف کلی
۱- تعریف مخلوط همگن و ناهمگن را بداند.
۲- ویژگی۳- های مخلوط همگن و ناهمگن را بداند.
۴- بتواند برای مخلوط همگن و ناهمگن مثال بزند.
۵- مثال۶- هایی که در زندگی روزانه در رابطه با این دو مخلوط می۷- باشد نام ببرد.
۸- بداند نام دیگر مخلوط همگن محلول است.
۹- بداند که جداسازی مخلوط ناهمگن راحت۱۰- تر است. هدفهای رفتاری
اشاره به این موضوع که تمام چیزهای اطراف ما را خداوند آفریده از جمله مواد
گوناگون و توجه به این مطلب که هستی و هر چه در آن است برای انسان آفریده شده و خلقت خاک،
آب و هوا که نمونههایی از مخلوطهای همگن و ناهمگن است بیهوده نبوده
و در خدمت انسان و برای بهتر زندگی کردن او و در نهایت به کمال مطلوب رسیدن او میباشد. هدف دینی
کتاب درسی ـ گچ رنگی ـ وسایل آزمایش از قبیل لیوان، آب، نمک، شکر، قاشق، خاک، مقداری نخود و لوبیا و عدس، مقداری آجیل، بشقاب وسایل کمک آموزشی