مجله اینترنتی و علمی آموزشی برترین ها | پورتال خبری

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.

مجله اینترنتی و علمی آموزشی برترین ها | پورتال خبری

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.

راهنمای خرید النگو طلا جدید ۲۰۲۰

قیمت النگو طلا یا خرید دستبند طلا ؛ یکی از راه های جذابیت هر لباس استفاده از النگو طلا است که به صورت جداگانه یا به صورت ست شده قابل استفاده می باشد. شاید شما قصد خرید النگو طلا یا دستبند طلا را برای مناسبت خاصی همچون کادو برای روز تولد، کادو برای سالگرد ازدواج یا که از دختری خوشتان آمده می خواهید از آن خواستگاری کنید بهترین کادو خرید زیورآلات طلایی است زیرا وسوسه ترین کادو برای خانم ها و دخترخانم ها طلا هستند چون حس می کنند به آن اهمیت می دهید. ما امروز در این مقاله به شما کمک می کنیم تا هم نکات مهم قبل از خرید النگو طلا و هم جدیدترین و شیک ترین مدل های النگو طلا را به شما معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

راهنمای خرید النگو طلا جدید ۲۰۲۰

النگو یکی از محبوب ترین و جذاب ترین زیورآلاتی است که همیشه خانم و دختر خانم ها در هر مکانی بعلت زیبانی از آن استفاده می کنند. به‌همین دلیل است که بسیار کارگاه‌های تولیدی زیور آلات سعی می کنند جدیدترین مدل النگو طلا را برای مشتریان مشکل پسند خود بسازند.

هدف از خرید النگو طلا مشخص کنید.

طلای خالص بسیار نرم است و به راحتی آسیب می بیند. اگر قصد دارید النگو هر روز آن را به دستتن باشد، به دنبال قطعات مدل النگوهای بروید. که عیار آن ها حدود ۱۰ ، ۱۲ و ۱۴ عیار هستند. قطعات کم عیار از طلا و فلزات دیگر ساخته شده که آلیاژ را مستحکم تر می کند.

برای حلقه ها و دستبندهایی که در معرض اصطکاک در برابر سطوح سخت قرار دارند، بهتر است قطعات ۱۰ و ۱۲ عیاری را خریداری کنید.

برای گردنبندها و گوشواره های ایمن از ضربه و ضربه ، ۱۴ تا ۱۸عیار مناسب است.

قطعه های طلای که از ۱۸ تا ۲۴ قیراط هستند، به دو دلیل برای موارد خاص، مهمانی ها و مراسم خاص بهترین هستند

کیفیت النگو طلای جدید خود را ارزیابی کنید

همه زرق و برق ها طلا نیستند … به معنای واقعی کلمه!

شاید فکر کنید هر مدل النگو که رنگ طلایی داشته باشد به نظر برسد از طلا ساخته شده ولی به معنای واقعی بودن آن نیست. تعداد بسیار کمی از جواهرات نفیس دارای طلا هستند که از طلای جامد ۲۴ عیار (۱۰۰٪ طلای خالص) ساخته شده باشد. اما مواردی وجود دارد که ما آنها را جواهرات پر از طلا و روکش طلا می نامیم و اگر می خواهید طلا بخرید باید تفاوت آنها را بدانید.

انواع طلا

طلای خالص ۲۴ عیار زرد به نظر می رسد اما خرید طلای خالص همیشه عملی نیست زیرا نرم، چکش خوار و گران است.

به همین دلیل است که همانطور که بحث کردیم جواهرسازان روشی را برای آمیختن طلا با سایر فلزات قویتر ارائه داده اند. از آنجا که این اقلام معمولاً از طلای ۱۸ عیار بیشتر نیستند، سایر فلزات بر رنگ زرد تأثیر گذاشته و آلیاژی با رنگ متفاوت تولید می کنند.

هنگام خرید طلا فقط به رنگ زرد طلایی محدود نمی شوید. در اینجا برخی از رنگ های طلایی که باید بدانید وجود دارد:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.