مجله اینترنتی و علمی آموزشی برترین ها | پورتال خبری

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.

مجله اینترنتی و علمی آموزشی برترین ها | پورتال خبری

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.

دانلودپاورپوینت درمورد”مشکلات درسی نوجوانان در دوران بلوغ”

دانلودپاورپوینت درمورد”مشکلات درسی نوجوانان در دوران بلوغ”80,000 ریال

دانلودپاورپوینت درمورد”مشکلات درسی نوجوانان در دوران بلوغ”

دانلودپاورپوینت درمورد”مشکلات درسی نوجوانان در دوران بلوغ” فرمت :پاورپوینت وقابل ویرایش              تعداداسلایدها:۲۰اسلاید مقدمه دگرگونی ها و پیشرفت جوامع بشری به گونه ای است که اگر [...]

مشاهده و خرید

کتاب من از عشق نمیترسم


من از عشق نمیترسم
ژانر:عاشقانه،اجتماعی
خلاصه:جلد دوم عشق ممنوعه من
خوب دوستان تا اون جایی خوندید که هاله بعد از مرگ وحید ضربه بدی خورد و قصد داره از ایران خارج بشه

..هاله از ایران میره و درس میخونه دوستای خوبی پیدا میکنه که باهاش صمیمی هستن ولی هنوزم توی سوگ وحید خان نشسته…
پیشنهاد های زیادی بهش میشه ولی قبول نمیکنه

…تا جایی که بتونه وحید رو از زندگیش خارج میکنه ولی بی خبر از اینکه اون همیشه هست

…بعداز چهار سال دوری از خانواده برمگیرده یه زندگی شادو کنار پدرش شروع میکنه

همه سر زندگیشونن ولی هاله قصه ما هنوزم تنهاست تا بخودش میقبولونه که وقت ترسیدن از عشق و وابستگی نیست

…همون موقعست که یه اتفاق رخ میده که میشه نقطه شروع خوبی واسه هاله ی دلیر و شیطون قصه، اونجاست که میگه زندگی .نقطه سر خط
بخونید از دست ندیدش…

قسمتی از متن رمان :

 

چشمامو محکم روی هم فشار میدم..از این پهلو به اون پهلو میشم…نه خوابم نمیبره….چند بار سرمو توی بالش فرو کردم..پتو رو روی سرم کشیدم تا تاریک بشه ولی بی فایده بود روی تخت نشستم ..موهای بلندم که دورم پریشون شده بود رو بادستم به عقب هل دادم…بلند شدم و از اتاق رفتم بیرون تازه ساعت شش صبحه ..حتما بابا و حامی هنوزم خوابن به طرف دستشویی رفتم ابی به دستو صورتم زدم دوباره برگشتم به اتاقم جلوی میز ارایشم نشستم موهام بلند تا روی باسنم میرسه مشکی درست رنگ چشمام چشمای درشت مشکی که تو حصار از مژهای بلنده و بینیم کوچلو قلمی با لبای کوچلو صورتی نارنجی..موهام با پوست سفیدم تضاده جالبی رو ایجاد کرده با بلوز شلوار ابی رنگم شبیه یه عروسک شدم تویه اینه به چهره خودم لبخندی زدم لبخندی که صورتم رو زیبا کرد ولی نتونست غم تویه شمامو بپوشونه… شروع کردم به شونه کردن موهای حالت دارم نزدیک به یک ساعت شونه کردنش طول کشید اخه خیلی پرپشته…بعدم پشت سرم دم اسبی بستمش بلوز شلوارمو با یه شلوار مشکی و یه بلوز سفید عوض کردم روی کش موی بنفشم هم یه کش موی بزرگ سفید بستم…از اتاقم بیرون اومدم تا صبحانه خوب و مفصل بخورم امروز میخوام با دختر عموم الیسا برم بیرون من فقط یه دونه عمو دارم و خاله و دایی و عمه هم ندارم…الیسا خواهر نداره ولی یه برادر مثله من داره که اسمش اراده و حدود سی سالشه و هنوزم مجرده مثله حامی دوسش دارم مثله داداشمه خیلی هم مهربونه…..حدود دوازده تا پله از اتاقم رو برای رسیدن به سالن بزرگ خونه باید طی کنم بالاخره به اشپزخونه رسیدم چایی ساز رو روشن کردم از توی یخچال هم اب پرتغال و شیرو در اوردم سه تا تخم مرغ هم گذاشتم تا اب پز بشه البته عسلی منو بابا و حامی اینجوری دوست داریم …کره و مربا ..پنیر و عسل رو هم روی میز گذاشتم الاناست که بابا و حامی هم بیدار بشن.. مریم خانم خدمت کار خونه که تمام بچگی زحمت منو کشیده رو بابا فرستاده مشهد پابوس امام رضا(ع)….اخه خیلی دلش میخواست یه بار دیگه هم بره..من وقتی ۸ سالم بود مامانمو از دست دادم مامانم توی یه تصادف مرد یه ماشین بهش زد مامانم متخصص مغز و اعصاب بود و پدرم هم جراح قلب و عروقه ..حامی هم جراح مغزو اعصابه و هم تویه بیمارستان کار میکنه هم خودش مطب داره
بابا-به به ببین دخترم چیکار کرده
لبخندی زدم -سلام صبح بخیر
بابا-سلام ..صبح دختر خشکل منم بخیر..چی شده امروز زود از خواب بیدار شدی؟
من-اخه خوابم نبرد


قیمت : تومان

مشاهده و خرید فایل

گزارش کارآموزی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

گزارش کارآموزی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

 دسته بندی:کارآفرینی
فرمت فایلdoc
حجم فایل۲۳۴ کیلو بایت
تعداد صفحات۷۶ صفحه
مکان:

 شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

 

موضوع: منابع نیروی انسانی و برنامه‌ریزی ـ طرح و نوسازی

 

فهرست مطالب

فصل اول.. ۱

آشنایی کلی با مکان کارآموزی… ۱

تاریخچه صنعت برق در استان گلستان.. ۲

وظایف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان.. ۱۳

اهداف و برنامه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان.. ۱۴

اهداف دفتر برنامه‌ریزی نیروی انسانی و آموزش…. ۱۶

شرح مختصری از فرآیند خدماتی… ۱۷

توزیع نیروی انسانی… ۱۷

برگزاری دوره‌های آموزشی… ۱۸

توزیع کارآموزان.. ۱۹

فصل دوم. ۲۰

ارزیابی بخش‌های مرتبط با رشته علمی کارآموز. ۲۰

موقعیت رشته کامپیوتر (نرم‌افزار) در اداره توزیع نیروی برق استان گلستان.. ۲۱

وظایف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان.. ۲۲

شرح مسولیت و حدود اختیارات دفتر مدیریت منابع انسانی… ۲۴

شرح وظایف دفتر برنامه‌ریزی نیروی انسانی، آموزش و تشکیلات… ۲۶

فصل سوم. ۲۸

آزمون، آموخته‌ها و نتایج.. ۲۸

بایگانی مدارک…. ۲۹

تایپ نامه‌ها ۲۹

پایه‌ها ۲۹

مقره و کنسول‌ها ۳۰

مهارها ۳۱

اتصال زمین ترانسفورماتور زمینی… ۳۳

شبکه و هادی‌های آن.. ۳۳

شبکه ۲۰ کیلوولت… ۳۳

ترانس….. ۳۴

جمپر. ۳۵

ترانسفورماتورها ۳۶

تجزیه و تحلیل آماری علل سوختن و معیوب شدن ترانسفورماتورهای توزیع.. ۳۷

دستورالعمل حمل و نقل، انبارداری و نصب ترانس….. ۴۱

شبکه. ۴۵

مزایای شبکه. ۴۶

انواع شبکه. ۴۷

خدمات شبکه. ۴۹

تنوع سخت‌افزاری… ۵۰

ارائه اطلاعات… ۵۰

نرم‌افزار مرکزی… ۵۱

نقشه. ۵۱

نمایش متحرک‌ها ۵۲

اطلاعات متحرک‌ها ۵۲

اندازه‌گیری طول مساحت… ۵۳

گزارشات سیستم.. ۵۳

کاربران و امنیت شبکه. ۵۳

دوربین Mobotix. 54

شبکه‌های بی‌سیم.. ۵۸

شبکه شبکه‌ها ۶۰

لایه اینترنت… ۶۱

لایه‌های کاربرد. ۶۲

لایه‌ی میزبان به شبکه. ۶۲

مقایسه مدل OSI & TCP/IP… 63

 

 

مقدمه

 

کارآموزی اینجانب در دو بخش دفتر منابع نیروی انسانی و برنامه‌ریزی و طرح و نوسازی در امور برق گرگان بود. من کارم را از اواخر تیرماه شروع کردم. در بخش منابع نیروی انسانی کارهایی از قبیل تایپ نامه‌های اداری و بایگانی مدارک و درست کردن بانک اطلاعاتی و پرینت مدارک و کار با اتوماسیون آنجا بود.

در بخش طرح و نوسازی، کامپیوتری نمودن نقشه‌های ترسیم شده با استفاده از نرم‌افزار visio کار اصلی من بود که د ادامه به شرح بیشتری از کارم خواهم پرداخت.

 

فصل اول

آشنایی کلی با مکان کارآموزی

تاریخچه صنعت برق در استان گلستان

 تا قبل از سال ۱۳۰۷ از نیروی برق در سطح استان خبری نبود و تامین روشنایی از طریق سنتی و با استفاده از نفت و روغن صورت می‌گرفت. در آن سال توسط مرحوم فلسفی و شرکاء نخستین مولد دیزلی برق با قدرت ۱۵۰ کیلو وات در شهر گرگان نصب و راه اندازی شد. سپس در سایر شهرها با بهره‌برداری از واحدهای مشابه تامین برق انجام می‌شد که تکافوی نیاز مشترکین را در همه ساعات شبانه روز نمی‌نمود و بعضاً در پاره‌ای از ساعات به تامین برق می‌پرداخت. در سال‌های دهه ۲۰ حضور بخش خصوصی در صنعت برق استان کم رنگ شد و رفته رفته شهرداری‌ها عهده‌دار تولید و توزیع برق در نقاط زیر پوشش خود شدند. در سال‌های دهه ۳۰ کار نوسازی شبکه‌های برق با نصب مولدهای پرقدرت‌تر صورت پذیرفت. این وضع تا تشکیل وزارت آب و برق ادامه داشت و درسال ۱۳۴۳ دراجرای بند (ه‍‌) و (و) ماده ۱ و ۳ قانون تاسیس وزارت آب و برق که بعداً به وزارت نیرو تغییر نام داد، اساسنامه شرکت‌های برق منطقه‌ای به تصویب مجلس رسیده و جهت ارائه به هیات دولت ابلاغ که شرکت برق منطقه‌ای مازندران و (گلستان) از سال ۱۳۴۵ آغاز به کار نمود. با شکل‌گیری این شرکت، تحویل‌گیری تدریجی برق شهرها از شهرداری‌ها و بخش خصوصی آغاز و تحولات چشمگیری در صنعت برق منطقه بوجود آمد. در سال ۱۳۴۶خط فشار قوی ۲۳۰ کیلوولتی تهران – گرگان احداث و در سال ۱۳۴۷ پست ۶۳/۲۳۰ کیلوولت گرگان نصب گردید. در همین سال یک خط ۶۳ کیلو ولت از شهر گنبد در استان گلستان تا نوشهر در غرب مازندران به طول ۳۷۰ کیلومتر و در مسیرهای شهرهای بین راه ایجاد و در همه این شهرها پست های ترانسفورماتور ۲۰/۶۳ کیلوولتی احداث شد و برق همه آنها تامین گردید.

 از سال ۱۳۴۶ برق مازندران و گلستان به شبکه سراسری پیوست. از آنجا که شرایط اقلیمی ایجاب می‌نمود برق‌رسانی به روستاهای محدوده استان گلستان آسان‌تر و زودتر از سایر نقاط کشور انجام گرفت و این به خاطر نزدیکی و پیوستگی مناطق به یکدیگر بود. در سال ۱۳۴۹ با احداث ۳۰۰۰ متر شبکه توزیع و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور به قدرت ۵۰ کیلو ولت آمپر روستای اوزینه در شهرستان گرگان و در سال بعد با احداث ۶۳۵۰ متر شبکه توزیع نیرو و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور به قدرت ۱۶۰ کیلو ولت آمپر روستای ولاغوز واقع در شهرستان کردکوی برق‌دار گردیدند. تعداد آبادی‌های برق‌دار استان در سال ۵۷ به ۳۱۶ و در سال تاسیس شرکت (۱۳۷۶) به ۸۹۶ روستا رسید. از سال ۱۳۷۱ در راستای سیاست‌گذاری‌های جدید دولت مبنی بر کوچک کردن حجم دولت و برون‌سپاری و خصوصی‌سازی قسمتی از فعالیت‌های دولتی، شرکتهای توزیع نیرو به وجود آمدند.  شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در راستای اهداف وزارت نیرو و پس از تاسیس این استان در تاریخ ۲۶/۹/۷۶ از شرکت توزیع برق مازندران منفک گردیده و از ۱/۱/۷۷ به صورت رسمی آغاز به کار نموده و تاکنون مسولیت سرویس‌دهی و خدمات‌سانی به متقاضیان و مشترکین برق استان و بهره‌رداری از تاسیسات و شبکه‌ای توزیع موجود و توسعه و بهینه‌سازی آنها را به عهده دارد.

 



مشاهده و خرید فایل

کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو


به نام خدا

کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو

تعدادصفحه:۱۳

فرمت:word

کارآموز:شرکت ماشین سازی و سازه های صنعتی استو در زمینه ساخت سالن های صنعتی و سازه های فلزی فعال می باشد. گستره فعالیت این شرکت در بر گیرنده ساخت پل های معلق، مخازن هوایی، پل های فلزی، انواع مخازن تحت فشار، برج های خنک کننده نیروگاهی (کندانسور)، سیلوهای ذخیره سیمان، سیلوهای کروی، اسکله های فلزی، فیدر و تجهیزات فلزی کارخانجات و معادن، ساخت stack, duct, casing نیروگاه ها براساس آخرین استانداردهای جهانی تحت استاندارد ASTM و ASME و استاندارد جوشکاری AWS-D.I.I و گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۰ و گواهینامه جوش ایزو ۲-۳۸۳۴ نسخه ۱۹۹۴ و گواهینامه مدیریت بهداشت و ایمنی OHSAS 18001 نسخه ۱۹۹۹ و گواهینامه شناسایی GSI.

شرکت ماشین سازی و سازه های صنعتی استو با در اختیار داشتن کارگاه ساخت در زمینی به مساحت دویست و بیست هزار مترمربع، شامل ۲۰۰۰۰ مترمربع سوله سرپوشیده و ۳۰۰۰ مترمربع سالن روباز جهت ساخت و مونتاژ قطعات و همچنین ۵۰۰۰ مترمربع ساختمان های اداری و رستوران و انبار سرپوشیده، آمادگی کامل و لازم را جهت ساخت و مونتاژ قطعات و اسکلتهای فلزی دارا می باشد

هیئت مدیره-کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو 

مهندس مهرداد گلچین وفا

مدیر عامل

مهندس علی ناظران

رئیس هیئت مدیره

مهندس علیرضا ساختیانچی

نایب رئیس هیئت مدیره

مهندس علی رجایی ثانی

عضو هیئت مدیره

 

 

اعضای شرکت کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو 

مهرداد گلچین وفا

لیسانس عمران

ایران

۲۱ سال تجربه

علی رجایی ثانی

فوق لیسانس کنترل

کانادا

۱۲ سال تجربه

علی ناظران

فوق لیسانس راه و ساختمان

ایران

۴۱ سال تجربه

محمد رجایی ثانی

دکترای اقتصاد

فرانسه

۳۰ سال تجربه

علیرضا ساختیانچی

لیسانس راه و ساختمان

آمریکا

۲۹ سال تجربه

محمدرضا ناظران

لیسانس عمران

ایران

۸ سال تجربه

احسان رجایی ثانی

لیسانس مکانیک

ایران

۵ سال تجربه

علی اضغر قاسمی

لیسانس حسابداری

ایران

۴۳ سال تجربه

مهدی بهرای

فوق لیسانس مدیریت بازرگانی

آمریکا

۲۸ سال تجریه

محمد مسعود منشور

لیسانس مکانیک

ایران

۲۳ سال تجربه

ناصر پوریان

لیسانس عمران

ایران

۲۱ سال تجربه

امیر خادمان

لیسانس متالورژی

ایران

۱۸ سال تجربه

وحید احدی

لیسانس عمران

ایران

۱۶ سال تجربه

غلامعلی همتی

لیسانس مکانیک

ایران

۱۵ سال تجربه

محمد  سمیع زاده

لیسانس مکانیک

ایران

۱۵ سال تجربه

علیرضا میری

لیسانس مکانیک

ایران

۱۴ سال تجربه

ولی جلیل زاده

لیسانس حسابداری

ایران

۱۳ سال تجربه

مالک قره داغی

لیسانس مدیریت

ایران

۱۰ سال تجربه

هوشنگ میرین بیگلو

فوق دیپلم عمران

ایران

۸ سال تجربه

عباس میرین بیگلو

لیسانس متالورژی

ایران

۸ سال تجربه

محمدرضا شادمان

لیسانس مکانیک

ایران

۸ سال تجربه

فاطمه قابل رحمت

لیسانس ماشین آلات کشاورزی

ایران

۸ سال تجربه

کریم قورچیان

لیسانس عمران

ایران

۷ سال تجربه

ارسلان خدایاری

فوق دیپلم طراحی صنعتی

ایران

۷ سال تجربه

امیر بدلی نژاد

لیسانس صنایع

ایران

۷ سال تجربه

فرشاد خضری

لیسانس عمران

ایران

۶ سال تجربه

مهدی امیری

لیسانس معدن

ایران

۶ سال تجربه

طاهره سیمی

لیسانس مترجمی انگلیسی

ایران

۵ سال تجربه

ایمان بهرام زادگان

لیسانس عمران

ایران

۵ سال تجربه

مجمدحسن ابراهیمی

لیسانس عمران

ایران

۵ سال تجربه

مینا باقری

فوق دیپلم معماری

ایران

۵ سال تجربه

فرناز ناظمیان

لیسانس فیزیک

ایران

۴ سال تجربه

مژگان غلامی

لیسانس بانکداری

ایران

۴ سال تجربه

حسن رحمتی

فوق دیپلم حسابداری

ایران

۴ سال تجربه

مریم اعتباری

فوق دیپلم معماری

ایران

۴ سال تجربه

آرش بهزاد

فوق دیپلم ساختمان

ایران

۴ سال تجربه

سهراب رجایی ثانی

لیسانس فیزیک

ایران

۴ سال تجربه

محمود رمضانی

لیسانس مدیریت صنعتی

ایران

۳ سال تجربه

مصطفی رحیمی

لیسانس علوم سیاسی

ایران

۳ سال تجربه

علی درزی رامندی

لیسانس مدیریت صنعتی

ایران

۳ سال تجربه

مهدی محمودی

لیسانس کامپیوتر

ایران

۳ سال تجربه

حافظ غفاری

فوق دیپلم مدیریت صنعتی

ایران

۳ سال تجربه

 

 

 

 

 

 

 

 

.

  • تجهیزات و ماشین آلات—
    کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو 
     

۱٫

دستگاه برش CNC هشت تورچ

۲ دستگاه

۲٫

دستگاه مونتاژ H. Beam

۱ دستگاه

۳٫

دستگاه جوش مونتاژ H. Beam

۴ دستگاه

۴٫

دستگاه جوش زیر پودری جهت مقاطع کروی

۲ دستگاه

۵٫

جوش زیرپودری اتوماتیک

۱۲ دستگاه

۶٫

دستگاه پخ زن به طول ۱۲ متر جهت پخ زدن ورق

۱ دستگاه

۷٫

دستگاه شات بلاست با ورودی قطعات به ابعاد ۲×۲/۵ متر

۱ دستگاه

۸٫

اصلاح کننده مقاومت کشش سطحی تیرآهن تا ضخامت ۵۰ میلیمتر

۲ دستگاه

۹٫

M Facing

۱ دستگاه

۱۰٫

گیوتین ۳۰۳۰ جهت برش ورق تا ضخامت ۳۰ میلیمتر

۱ دستگاه

۱۱٫

گیوتین ۳۰۲۰ جهت برش ورق تا ضخامت ۲۰ میلیمتر

۱ دستگاه

۱۲٫

گیوتبن ۶۰۲۰ جهت برش ورق تا ضخامت ۲۰ میلیمتر

۱ دستگاه



مشاهده و خرید فایل

کارآموزی شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج قزوین


 
 

کارآموزی شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج قزوین

کلیاتی در مورد شرکت

شرکت ماشین سازی و سازه های صنعتی استو در زمینه ساخت سالن های صنعتی و سازه های فلزی فعال می باشد. گستره فعالیت این شرکت در بر گیرنده ساخت پل های معلق، مخازن هوایی، پل های فلزی، انواع مخازن تحت فشار، برج های خنک کننده نیروگاهی (کندانسور)، سیلوهای ذخیره سیمان، سیلوهای کروی، اسکله های فلزی، فیدر و تجهیزات فلزی کارخانجات و معادن، ساخت stack, duct, casing نیروگاه ها براساس آخرین استانداردهای جهانی تحت استاندارد ASTM و ASME و استاندارد جوشکاری AWS-D.I.I و گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۰ و گواهینامه جوش ایزو ۲-۳۸۳۴ نسخه ۱۹۹۴ و گواهینامه مدیریت بهداشت و ایمنی OHSAS 18001 نسخه ۱۹۹۹ و گواهینامه شناسایی GSI.

شرکت ماشین سازی و سازه های صنعتی استو با در اختیار داشتن کارگاه ساخت در زمینی به مساحت دویست و بیست هزار مترمربع، شامل ۲۰۰۰۰ مترمربع سوله سرپوشیده و ۳۰۰۰ مترمربع سالن روباز جهت ساخت و مونتاژ قطعات و همچنین ۵۰۰۰ مترمربع ساختمان های اداری و رستوران و انبار سرپوشیده، آمادگی کامل و لازم را جهت ساخت و مونتاژ قطعات و اسکلتهای فلزی دارا می باشد

هیئت مدیره*کارآموزی شرکت آستو*

مهندس مهرداد گلچین وفامدیر عامل
مهندس علی ناظرانرئیس هیئت مدیره
مهندس علیرضا ساختیانچینایب رئیس هیئت مدیره
مهندس علی رجایی ثانیعضو هیئت مدیره

 

اعضای شرکت

مهرداد گلچین وفالیسانس عمرانایران۲۱ سال تجربه
علی رجایی ثانیفوق لیسانس کنترلکانادا۱۲ سال تجربه
علی ناظرانفوق لیسانس راه و ساختمانایران۴۱ سال تجربه
محمد رجایی ثانیدکترای اقتصادفرانسه۳۰ سال تجربه
علیرضا ساختیانچیلیسانس راه و ساختمانآمریکا۲۹ سال تجربه
محمدرضا ناظرانلیسانس عمرانایران۸ سال تجربه
احسان رجایی ثانیلیسانس مکانیکایران۵ سال تجربه
علی اضغر قاسمیلیسانس حسابداریایران۴۳ سال تجربه
مهدی بهرایفوق لیسانس مدیریت بازرگانیآمریکا۲۸ سال تجریه
محمد مسعود منشورلیسانس مکانیکایران۲۳ سال تجربه
ناصر پوریانلیسانس عمرانایران۲۱ سال تجربه
امیر خادمانلیسانس متالورژیایران۱۸ سال تجربه
وحید احدیلیسانس عمرانایران۱۶ سال تجربه
غلامعلی همتیلیسانس مکانیکایران۱۵ سال تجربه
محمد  سمیع زادهلیسانس مکانیکایران۱۵ سال تجربه
علیرضا میریلیسانس مکانیکایران۱۴ سال تجربه
ولی جلیل زادهلیسانس حسابداریایران۱۳ سال تجربه
مالک قره داغیلیسانس مدیریتایران۱۰ سال تجربه
هوشنگ میرین بیگلوفوق دیپلم عمرانایران۸ سال تجربه
عباس میرین بیگلولیسانس متالورژیایران۸ سال تجربه
محمدرضا شادمانلیسانس مکانیکایران۸ سال تجربه
فاطمه قابل رحمتلیسانس ماشین آلات کشاورزیایران۸ سال تجربه
کریم قورچیانلیسانس عمرانایران۷ سال تجربه
ارسلان خدایاریفوق دیپلم طراحی صنعتیایران۷ سال تجربه
امیر بدلی نژادلیسانس صنایعایران۷ سال تجربه
فرشاد خضریلیسانس عمرانایران۶ سال تجربه
مهدی امیریلیسانس معدنایران۶ سال تجربه
طاهره سیمیلیسانس مترجمی انگلیسیایران۵ سال تجربه
ایمان بهرام زادگانلیسانس عمرانایران۵ سال تجربه
مجمدحسن ابراهیمیلیسانس عمرانایران۵ سال تجربه
مینا باقریفوق دیپلم معماریایران۵ سال تجربه
فرناز ناظمیانلیسانس فیزیکایران۴ سال تجربه
مژگان غلامیلیسانس بانکداریایران۴ سال تجربه
حسن رحمتیفوق دیپلم حسابداریایران۴ سال تجربه
مریم اعتباریفوق دیپلم معماریایران۴ سال تجربه
آرش بهزادفوق دیپلم ساختمانایران۴ سال تجربه
سهراب رجایی ثانیلیسانس فیزیکایران۴ سال تجربه
محمود رمضانیلیسانس مدیریت صنعتیایران۳ سال تجربه
مصطفی رحیمیلیسانس علوم سیاسیایران۳ سال تجربه
علی درزی رامندیلیسانس مدیریت صنعتیایران۳ سال تجربه
مهدی محمودیلیسانس کامپیوترایران۳ سال تجربه
حافظ غفاریفوق دیپلم مدیریت صنعتیایران۳ سال تجربه
    
    

.

  • تجهیزات و ماشین آلات)کارآموزی شرکت آستو*
۱٫دستگاه برش CNC هشت تورچ۲ دستگاه
۲٫دستگاه مونتاژ H. Beam۱ دستگاه
۳٫دستگاه جوش مونتاژ H. Beam۴ دستگاه
۴٫دستگاه جوش زیر پودری جهت مقاطع کروی۲ دستگاه
۵٫جوش زیرپودری اتوماتیک۱۲ دستگاه
۶٫دستگاه پخ زن به طول ۱۲ متر جهت پخ زدن ورق۱ دستگاه
۷٫دستگاه شات بلاست با ورودی قطعات به ابعاد ۲×۲/۵ متر۱ دستگاه
۸٫اصلاح کننده مقاومت کشش سطحی تیرآهن تا ضخامت ۵۰ میلیمتر۲ دستگاه
۹٫M Facing۱ دستگاه
۱۰٫گیوتین ۳۰۳۰ جهت برش ورق تا ضخامت ۳۰ میلیمتر۱ دستگاه
۱۱٫گیوتین ۳۰۲۰ جهت برش ورق تا ضخامت ۲۰ میلیمتر۱ دستگاه
۱۲٫گیوتبن ۶۰۲۰ جهت برش ورق تا ضخامت ۲۰ میلیمتر۱ دستگاه
۱۳٫نورد ورق تا ضخامت ۵۰ میلیمتر۱ دستگاه
۱۴٫نورد ورق تا ضخامت ۲۰ میلیمتر۱ دستگاه
۱۵٫نورد نبشی و پروفیل۱ دستگاه
۱۶٫پانچ ۵ کاره۴ دستگاه
۱۷٫دریل رادیال در سایزهای مختلف۱۰ دستگاه
۱۸٫پرس ۴۰ تن۲ دستگاه
۱۹٫پرس ضربه ای۲ دستگاه
۲۰٫دستگاه پرس ۱۵۰ تن۱ دستگاه
۲۱٫دستگاه پرس ۱۵۰ تن ۳ متری۱ دستگاه
۲۲٫دستگاه پرس برک ۵۰۰ تن ۶ متری۱ دستگاه
۲۳٫دستگاه پرس دروازه ای ۱۵ تن۱ دستگاه
۲۴٫لیفتراک ۳ تا ۵۰ تن۱۲ دستگاه
۲۵٫لودر۱ دستگاه
۲۶٫جرثقیل کفی ۵ الی ۱۰ تن۲ دستگاه
۲۷٫جرثقیل موبایل از ۱۸ تا ۲۵ تن۷ دستگاه
۲۸٫جرثقیل سقفی تا ۲۰ تن۱۵ دستگاه
۲۹٫جرثقیل دروازه ای ۲۵ تن دهانه ۵۳ متر۱ دستگاه
۳۰٫جرثقیل دروازه ای ۲۰ تن۱ دستگاه
۳۱٫تاورکرین (پوتن) ۳ الی ۹ تن۲ دستگاه
۳۲٫باسکول ۶۰ تن۱ دستگاه
۳۳٫کمپرسور اطلس کوپکو۲ دستگاه
۳۴٫کمپرسور اینگرسولرند ۷۵۰ و برقی۸ دستگاه
۳۵٫دستگاه خم کن ورق تا ضخامت ۶ میلیمتر۱ دستگاه
۳۶٫دستگاه خم کن هیدرولیک لوله۲ دستگاه
۳۷٫دستگاه رزوه میلگرد۳ دستگاه
۳۸٫دستگاه تراش۱ دستگاه
۳۹٫تجهیرات نقشه برداریبه مقدار مورد نیاز
۴۰٫تجهیزات کنترل کیفیبه مقدار مورد نیاز
۴۱٫بیل مکانیکی چرخ زنجیری کاترپیلار۱ دستگاه
۴۲٫تریلی کفی و کمرشکن ولوو F12۲ دستگاه
۴۳٫جوش آرگون و CO2۸۰ دستگاه
۴۴٫رکتیفایر جوشکاری کالیبره۲۰۰ دستگاه
۴۵٫UT-PT & etc.۱ سری
۴۶٫موتور جوش و موتور برق۱۰ دستگاه
۴۷٫گوجینگ (جوش بردار)۲ دستگاه
۴۸٫دستگاه پخ زن دستی۴ دستگاه
۴۹٫دریل مگنت۳۰ دستگاه
۵۰٫اره نواری پروفیل۵ دستگاه
۵۱٫برش برقی گازی (گرم)۲۰ دستگاه
۵۲٫دستگاه برش پلاسما۶ دستگاه
۵۳٫دستگاه اره آتشی۵ دستگاه
۵۴٫دستگاه اره لنگ۳ دستگاه
۵۵٫دستگاه ایرلس۵ دستگاه
۵۶٫دستگاه فرز۱ دستگاه
۵۷٫تجهیزات کامل سندبلاست و رنگ۸ سری
۵۸٫تجهیزات نصب ماشین آلات و ساخت اسکلت فلزی۵۰ دست
۵۹٫خودرو و وسایل نقلیه (سواری، وانت، جیپ، مینی بوس و اتوبوس)۲۰ دستگاه
۶۰٫کامیون کمپرسی۲ دستگاه
۶۱٫کامیون بنز ۲۶۲۴۲ دستگاه
۶۲٫سواری و وانت ون۱۵ دستگاه
۶۳٫مینی بوس۳ دستگاه

 

 



مشاهده و خرید فایل