مجله اینترنتی و علمی آموزشی برترین ها | پورتال خبری

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.

مجله اینترنتی و علمی آموزشی برترین ها | پورتال خبری

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی.

متن آموزشی درمورد۲۰ روش برای افزایش و بهبود رتبه الکسا

۲۰ روش برای افزایش و بهبود رتبه الکسا

  1. نواز ابزار الکسا را نصب کنید و وب سایت خود را به عنوان صفحه خانگی ( Home Page ) قرار دهید.
  2. ویدجت رتبه الکسا در سایت خود قرار دهید (Alexa rank widget ). این باعث خواهد شد تا اگر بازدیدکنندگان نوار ابزار الکسا را نصب نکرده باشند اما روی آن کلیک کنند برای سیستم الکسا نقش نوارابزار را اجرا خواهد نمود.
  3. دیگران را تشویق کنید تا از نوار ابزار الکسا استفاده کنند.
  4. می توانید در الکسا برای سایت خود نوار ابزار اختصاصی درست کنید و ابزارهای مورد نیاز از جمله لینک صفحه فیس بوک و توییتر خود را روی آن قرار دهید و این نوار ابزار را برای دانلود کاربرانتان روی سایت قرار دهید.
  5.  اگر در یک شرکت یا کافی نت کار می کنید نوار ابزار الکسا را روی همه مرورگر ها نصب کنید و سایت خود را به عنوان صفحه خانگی قرار دهید.
  6.  به دوستان خود بگویید تا در مورد سایت شما در سایت الکسا نظر دهند.
  7.  در مورد الکسا در سایت خود بنویسید. مدیران سایت ها و بلاگرها دوست دارند رتبه الکسای خود را بهبود بخشند. بنابراین با جستجو در اینترنت شما را خواهند یافت و بر روی لینک شما کلیک خواهند کرد .
  8.  کاری کنید تا آدرس سایت شما را در انجمن ها خودنمایی کند.مدیران وب سایت ها معمولا نوار ابزار الکسا را نصب شده دارند و آن ها با کلیک بر لینک شما باعث بهبهود رتبه شما خواهند شد. البته راه خوب دیگه ای هم هست و اون اینکه مطالب خودتون رو در اون انجمن به اشتراک بگذارید.
  9.  مطالبی بنویسید که به وبمسترها مربوط باشد.این چون وبمسترها را شامل می شود و آن ها نیز نوارابزار الکسا را دارند نهایتا باعث بهتر شدن رتبه الکسای شما خواهد شد.
  10.  در سایت ها یا انجمن های شبکه های اجتماعی آسیایی مطلب بفرستید ( ! ).برخی از مدیران وب سایت ها پیشنهاد می دهند که کاربران سایت های شرق آسیا بزرگترین دارندگان نوارابزار الکسا هستند. خودتان با مراجعه به ۵۰۰ سایت برتر الکسا این موضوع را قضاوت کنید . من پیشنهاد می دهم اگر وقت یا گنجایش لازم برای این کار را دارید آن را انجام دهید.
  11. یک قسمت ابزار وبمسترها در سایتتان بسازید.این یک روش  جذب کننده  برای وبمسترهایی است که معمولا سایت شما را بارها می بینند تا از ابزار سود ببرند. برای مثال ابزار سئو گزینه مناسبی است.
  12. یک Digg یا Stumbled درست کنید و لینک مطالب خود را در آن قرار دهید. . این معمولا تعداد عظیمی از بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورد و تاثیر محضی روی رتبه الکسای شما خواهند داشت.
  13. از  تبلیغات پرداخت برای هر کلیک ( PayperClick ) استفاده کنید. خریدن تبلیغات روی جستجوگرها مانند گوگل یا Exact Seek کمک خواهد کرد تا ترافیک را بیشتر کنید. دوچندان مفید است وقتی تبلیغ شما بیشتر مربوط به وبمسترها باشد.
  14. یک موضوع الکسا روی سایت خود ایجاد کنید و از آن برای اضافه کردن انواع خبرها و مقالات در مورد الکسا استفاده کنید. این اقدام به عنوان یک منبع ساده قابل دسترس برای وبمسترها یا جستجوگرهای تصادفی در موتورهای جستجو خواهد بود.
  15. مطالب پربازدید خود را بهینه سازی کنید. تابحال یک مطلب همواره از موتورهای جستجو بازدید داشته است ؟ یک ابزار پایین مطالب اضافه کنید ، به الکسای خود لینک دهید یا از انتقال دهنده الکسا استفاده کنید.
  16. در سایت ها و انجمن ها بنر یا لینک بخرید برای بازدید از سوی وبمسترها.یک نمایش خوب و برجسته تبلیغ ، مدیرانی را به سوی وب سایت شما تحریک می کند که میتوانند باعث ترقی چشمگیر رتبه شما شوند.
  17. فرستنده های مطالب را استخدام کنید تا روی سایت شما مطلب بفرستند. در هرصورت امضاها در انجمن های مدیران یا ارتقا خاص مقالات در سایت شما تاثیر زیادی خواهند داشت. شما به سادگی می توانید نویسندگانی برای استخدام در انجمن های وبمسترها بیابید.
  18. به مدیران کافی نت ها پول بدهید تا نوارابزار الکسا را نصب کنند و سایت شما را به عنوان صفحه خانگی روی همه رایانه ها قرار دهند. شاید ترتیب دادن این کار مشکلی باشد و واقعا راه حل قابل دوامی نیست.
  19. از MySpace و فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید. از تصاویر مجازی جذاب استفاده کنید یا بنر ها و لینک ها تا دیگران را به آدرس الکسای خود منتقل کنید.
  20. از سایتهای افزایش بازدید استفاده کنید.شاید اینها برای سایت های تازه کار مفید باشند. راحتترین کار برای سایت ها با بدترین رتبه همین است.

قیمت : تومان

مشاهده و خرید فایل

متن آموزشی درموردبازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و قیف کامل فروش؛ چطور یک بازدید‌کننده تبدیل به مشتری می‌شود

توضیح: قیف فروش به معنای مسیری است که یک مشتری بالقوه طی می‌کند تا به محصولات یک شرکت علاقه‌مند شده و در نهایت از آن خرید کند. در اینجا نیز منظور از بازاریابی محتوا و قیف کامل فروش یعنی استفاده از این نوع بازاریابی به گونه‌ای که تمام مسیر فروش را دربرگیرد.

استفاده‌ی حداکثری از محتوا برای انتقال مخاطبان به انتهای قیف

بازاریابی محتوا در مراحل اولیه‌اش فقط یک تکنیک جدید و هیجان‌انگیز ربایشی برای افزایش ترافیک وبسایت بود. پذیرندگان اولیه فکر می‌کردند که تمرکز بر «جاذبه» به جای «زور» به اندازه‌ی کافی پیشرفته است و در نتیجه اثری هرچندماندگار ولی ناقص در مورد اینکه بازاریابان چگونه باید تأثیرگذاری برنامه‌های محتوایی خود را بسنجند، از خود به جا گذاشتند.

خوشبختانه همچنان که بازاریابی محتوا رشد می‌کند،‌ فعالانِ این حوزه اکنون قادر هستند تا بازده سرمایه‌گذاری (ROI) محتوا را با شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) قوی‌تری ثابت کنند و حتی با استفاده از محتوا تمام مراحل مسیر مشتری را بپیمایند.

کسب بهترین نتایج از انتهای قیف با محتوا

حتی با تمام رشدی که در صنعت رخ داده است، بعضی از بازاریابان به سختی می‌توانند بازده سرمایه‌گذاری محتوا را بپذیرند.

یک تصور غلط (تصوری که در بین شرکت‌ها در هر اندازه‌ای شایع است) این است که محتوا نوعی دارایی است که فقط در ابتدای قیف می‌تواند اثر گذاری کند و نمی‌تواند به طور مستقیم به فروش تبدیل شود. افراد بسیاری هنوز می‌پرسند که آیا واقعا می‌توانید از اشکال مختلف محتوا بیشترین بهره را ببرید تا مشتریان احتمالی را از آگاهی برند به سوی توجه، قصد و در نهایت اقدام، سوق دهید؟

درک معادله «بازاریابی محتوا = ترافیک» بسیار راحت و قابل درک است؛ چون مطمئنا بازاریابی محتوا یک شیوه‌ی بسیار مؤثر برای جذب مخاطبان هدف به صفحات وب سایت شماست. اما این تنها فایده‌ی بازاریابی محتوا نیست.

اخیرا با استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه، شاهد موفقیت تعداد زیادی از برندها در سوق دادن مشتریان به انتهای قیف هستیم.

اما آنها چطور این کار را انجام می‌دهند؟ چند شیوه وجود دارد:

  • ایجاد مشغولیت با سری ویدیوهای بلندمدت
  • محتوای بهینه‌سازی‌شده برای موبایل
  • استفاده‌ی شفاف از دکمه فراخوان (call to action)
  • صفحات فرود اختصاصی برای محتوا (landing pages)

در نتیجه، اقدامات آنها منجر به فروش بیشتری می‌شود و بهره‌ی بیشتری از بازده سرمایه‌گذاری روی محتوا می‌برند.

کنار گذاشتن بنرها

تا به امروز، وقتی مجهز به محتوا بودید، منطقی بود که به دنبال کانال‌های مؤثری مثل تبلیغات نمایشی بنری یا حتی کلیکی در مسیر فروش باشید. اما عجیب نیست که بازاریابان برای تولید سطوح ماندگار مشارکت با ابزارهای فوری مثل صفحات پاپ‌آپ، ویدیوهای پخش خودکار و بنرها به تقلا افتاده‌اند، چون چنین ابزاری به نوعی اخلالگر هستند و ارزش بسیار کمی به مخاطبانی می‌دهند که شاید هنوز آمادگی حرکت در مسیر قیف را نداشته باشند. از طرفی، تبلیغات «همسان» که با صفحات محتوای ناشران درآمیخته است، شیوه‌ی طبیعی‌تری برای جلب توجه مخاطب هستند. این کار یعنی به مخاطبان اجازه داده شود تا فعالانه انتخاب کنند که به سراغ محتوای شما بیایند. برندهای موفق توانسته‌اند با استفاده از تبلیغات همسان، علاقه و توجه مشتری را جذب کنند.

تبلیغ‌دهندگانی مانند بیمیتو به کمک سیستم تبلیغاتی همسان یکتانت، با قرار دادن تبلیغات در درون متن و ایجاد ارزش به روشی که حق انتخاب وجود داشته باشد، توانسته‌اند به شکل قابل اعتمادی توجه مخاطب را به دست آورند.

در اینجا مثالی از بیمیتو آورده می‌شود که چطور با بهره‌گیری از این توصیه‌، ۲۰ درصد افزایش در میانگین فروش بیمه آنلاین شخص ثالث تجربه کرده است:

سرمایه‌گذاری بر روی لحظه‌ی علاقه

از مثال‌هایی مثل تصویر بالا مشخص است که بازاریابان در حال یاد گرفتن این مسئله هستند که بفمهند چطور محتوا می‌تواند به آنها کمک کند تا مخاطبانی را پیدا کنند که شاید لزوما به دنبال برندشان نبوده‌اند، اما می‌توانند به گونه‌ای پرورش یابند که حتی اقدام به خرید هم بکنند.

جلب توجه مصرف‌کنندگان سخت‌تر از همیشه شده است،‌ چون آنها می‌توانند تبلیغات را مسدود کنند، نادیده بگیرند و یا رد کنند. بنابراین دانستن اینکه چطور در لحظه‌ی صحیح و با محتوای صحیح به سراغ‌شان بروید، بسیار مهم است. نهایتاً هدف اصلی، فراهم کردن ارزشی فراتر از یک پیام تبلیغاتی است.

ایجاد توجه، پول جدید است

بنابراین، چطور می‌توانید توجه مخاطب‌تان را به دست آورید؟

در واقع فقط سه فرصت وجود دارد که ما آنها را «لحظات» می‌نامیم:

۱. لحظه‌ی نیت: کاربران به دنبال اطلاعاتی مشخص هستند و جستجو می‌کنند تا محتوایی مفید پیدا کنند که به سؤال‌شان پاسخ دهد.

۲. لحظه‌ی تاثیرپذیری: مخاطبان آنلاین می‌شوند تا با خانواده و دوستان‌شان تعامل کنند یا در شبکه‌های اجتماعی برندها و شخصیت‌های محبوب خود را دنبال کنند.

۳. لحظه‌ی علاقه: جستجوی آنلاین، مشاهده‌ی ویدئو و خواندن اخبار زمانی رخ می‌دهد که مخاطبان سعی دارند تا در مورد محتوای مورد علاقه‌ی خود بیشتر بدانند.

قیف فروش

به طور خاص، آخرین لحظه یعنی لحظه‌ی «علاقه» زمانی است که کشف انجام می‌شود. مجموع این سه لحظه «زمان مهمی» برای شماست.

برای جلب توجه مخاطب‌تان، نیاز به یک استراتژی مؤثر برای هر سه مرحله دارید.

نتیجه‌گیری

همچنان که مخاطبان در نحوه تعامل با محتوا مسیر رشد خود را طی می‌کنند، روش بازاریابی محتوا نیز در حال رشد و تغییر است.

ما شاهد رشدی فوق‌العاده در اینکه بازاریابان چگونه تلاش‌های خود را می‌سنجند بوده‌ایم،‌ اما فقط برندهایی که به اندازه‌ی کافی در تطبیق با تغییرات، سریع هستند، در این بازار محتوای شلوغ نجات خواهند یافت.




مشاهده و خرید فایل

متن آموزشی درموردهنگام انتخاب آباژور در دکوراسیون منزل به چه نکاتی باید توجه کرد؟


نورپردازی صحیح در دکوراسیون منزل تاثیر مهمی دارد. برای اینکه نور مناسب فضا را با توجه به دکوراسیون منزل خود تأمین کنید، باید در انتخاب آباژور در دکوراسیون دقت کنید. هر چقدر هم که برای معماری داخلی منزل خود هزینه کنید، بدون انتخاب نور و روشنایی مناسب، دکوراسیون منزل شما کامل نخواهد شد. برای اینکه منزل خود را همانند یک اثر هنری جلوه دهید، باید بدانید چه نوع آباژوری برای فضای منزل شما مناسب است.

هنگامی که دکوراسیون منزل‌تان به اتمام رسید، وقت آن است که برای نورپردازی تصمیم بگیرید. به طور معمول لوستر، می‌تواند نور محیطی کافی برای سالن ناهارخوری، نشیمن، آشپزخانه و اتاق‌ها ایجاد کند. می‌توانید از یک جفت لوستر برای محیط‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. با استفاده از دیمر به جای کلید می‌توانید نور لوستر و آباژورها را تنظیم کنید و نورپردازی بهتری داشته باشید.

 

تکمیل نورپردازی با انتخاب آباژور مناسب

انتخاب آباژور در دکوراسیون اتاق، کاری سرگرم‌کننده است، تنوع کالا هم در این زمینه زیاد است. اما با انتخاب طرح‌های متنوع، بی‌نظمی زیادی در فضا ایجاد می‌شود. سعی کنید از یک سبک آباژور ایستاده و رومیزی انتخاب کنید، انتخاب آباژورهای متنوع با سبک‌های مختلف برای دکوراسیون منزل فضا را شلوغ خواهد کرد.

 

انواع آباژور

آباژور‌ها می‌توانند هر شکل و اندازه‌ای داشته باشند، تنوع آن‌ها بسیار زیاد است. برای راحت‌تر شدن انتخاب می‌توانید مدل آباژور را بر اساس اندازه آن‌ها دسته‌بندی کنید.

  • آباژور ایستاده
  • آباژور پایه‌دار
  • آباژور رومیزی

آباژورهای ایستاده در دکوراسیون منزل

انتخاب آباژور در دکوراسیون

از آباژور ایستاده می‌توانید به عنوان تنها منبع نور در فضای منزل استفاده کنید. همچنین با اضافه کردن یک یا دو آباژور رومیزی می‌توانید نورپردازی فضای داخلی اتاق نشیمن را کامل کنید. اما دقت داشته باشید آباژورهایی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد و اختلاف زیادی در طرح و رنگ نداشته باشد.

آباژور ایستاده می‌تواند تنها منبع نور در اتاق باشد.
 

 

دکوراسیون مدرن با استفاده از آباژور‌های پایه‌دار

از نظر ابعاد، آباژورهای پایه‌دار، با اندازه متوسط میان آباژورهای رومیزی و ایستاده قرار می‌گیرند. استفاده از این آباژورها در دکوراسیون منزل با سقف‌های کوتاه‌ به بلندتر نشان دادن سقف کمک خواهد کرد. می‌توانید از آباژورهای پایه‌دار در کنار مبل‌های تک در گوشه اتاق استفاده کنید. با کمک یک میز کوچک و تعدادی کتاب در کنار آباژور پایه‌دار، فضای مناسبی برای مطالعه در اتاق نشیمن فراهم می‌شود. آباژور‌های پایه‌دار، بهترین گزینه برای آباژور پذیرایی است.

 

آباژورهای رومیزی آخرین کلید هستند

انتخاب آباژور در دکوراسیون

این نوع از آباژورها برای استفاده در دکوراسیون اتاق‌های کار و کنار تخت خواب مناسب‌تر هستند. اما باز هم در انتخاب این مدل آباژور دقت کنید. اگر در هنگام انتخاب آباژور در دکوراسیون نوع مجهز به دیمر را برمی‌گزینید، با تغییر نور اتاق می‌توانید فضای دلپذیرتری ایجاد کنید. دقت داشته باشید این آباژورها نور کمتری ایجاد می‌کنند و در واقع آخرین کلیدهایی هستند که خاموش می‌شوند.

 

روشنایی منزل با استفاده از انواع مدل آباژور

داشتن بهترین انتخاب آباژور در دکوراسیون اتاق، موجب بهتر دیده‌ شدن جزییات فضا می‌شود. استفاده از یک منبع نور اصلی، مانند لوستر باعث می‌شود توجه به جزئیاتی که در دکوراسیون منزل وجود دارد از بین برود. فضاهایی را برای قرار دادن آباژور در نظر بگیرید که تمایل دارید جزییات بیشتری از دکوراسیون منزل شما را نشان دهند. برای اینکه متوجه شوید در کدام فضاها می‌توانید از نور بیشتری استفاده کنید، سوالات زیر را از خود بپرسید؟

 

سبک دکوراسیون منزل شما چیست؟

اگر از وسایل مدرن در دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنید، ترجیحا مدل آباژور را نیز متناسب با این سبک انتخاب کنید. اگر در انتخاب دکوراسیون منزل از رنگ‌های تیره استفاده کرده‌اید، به نور بیشتری برای محیط احتیاج پیدا خواهید کرد. پس بهتر است از آباژورهایی با رنگ روشن استفاده کنید. به ترکیب نوری که آباژور می‌تاباند دقت کنید. اگر از شیدهای رنگی روی آباژور استفاده می‌کنید، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که بر میزان نور مورد نیازتان تاثیر منفی نگذارد.

 

چه میزان نور در دکوراسیون منزل احتیاج دارید؟

به منبع‌های نور طبیعی دقت داشته باشید. نور طبیعی که از پنجره‌ها می‌تابد زیبایی خاص خود را دارد، اما مشکل اینجا است که نور طبیعی تنها مختص روز است. تعداد آباژورها به میزان نوری که به صورت طبیعی دکوراسیون منزل شما را روشن می‌کند بستگی دارد. اگر می‌خواهید بخشی از خانه را روشن‌تر نگه‌دارید یا توجه را به وسایلی که در آن محدوده قرار داده‌اید جلب کنید، آباژور را در آن بخش قرار دهید. اگر وسایلی بر روی زمین قرار داده‌ا‌ید از آباژورهایی استفاده کنید که نور را به سمت پایین هدایت می‌کنند. برای روشن دیده شدن بخشی از دیوار و دکوراسیونی که روی دیوار منزل استفاده کرده‌اید، از آباژورهایی استفاده کنید که نور را به سمت دیوار و رو به بالا هدایت کنند.

برای روشن دیده شدن بخشی از دیوار و دکوراسیونی که روی دیوار منزل استفاده کرده‌اید، از آباژورهایی استفاده کنید که نور را به سمت دیوار و رو به بالا هدایت کنند.

 

 

درهای ورودی کجا قرار دارند؟

سعی کنید آباژورها و منبع‌های نور را نزدیک به در قرار دهید. هنگام ورود به اتاق، نیاز دارید که راحت‌ترین دسترسی را به کلید‌های برق داشته باشید. برای آباژورهای رومیزی و ایستاده نیز فضایی در نظر بگیرید که بتوانید نور آن‌ها را به راحتی تنظیم کنید. می‌توانید از بست‌های متنوعی که در بازار وجود دارد برای پنهان کردن کلیدها استفاده کنید. اما همچنان به ترکیب این بست‌ها با دکوراسیون منزل‌تان دقت داشته باشید.

 

نور متناسب با فعالیت‌هایتان چیست؟

انتخاب آباژور در دکوراسیون

به فعالیت‌هایی که در هر اتاق انجام می‌دهید دقت داشته باشید. قطعا نور مناسب برای میز ناهارخوری به وسیله یک آباژور رومیزی تامین نمی‌شود. برای اتاق خواب به میزان نور زیادی احتیاج نخواهید داشت، پس می‌توانید برای این فضا آباژوری انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق جور باشد اما نور زیادی را تامین نکند.

 

نور مناسب برای دکوراسیون فضای باز

اگر در منزل خود بالکن دارید و در فصل‌های گرم از آن به عنوان فضای نشیمن استفاده می‌کنید، برای این فضا نیز نیاز به نور کافی خواهید داشت. فضاهایی مانند بالکن و تراسف در طول روز به قدر کافی از نور طبیعی بهره‌مند می‌شوند. اگر تصمیم دارید که در طول بعد‌ازظهر نیز از فضای بالکن خود استفاده کنید، می‌توانید هنگام انتخاب آباژور در دکوراسیون سراغ مدل‌هایی بروید که با باطری خورشیدی کار می‌کنند و انرژی لازم را در طول روز ذخیره می‌کنند.

اینکه از چه نوع نوری در دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنید، سلیقه‌ای است. انتخاب مدل آباژور و منبع‌های نور نیز نشانی از سلیقه و سبک زندگی شما خواهد داشت. برای اینکه تصمیم‌گیری و انتخاب آباژور مورد علاقه‌تان آسان شود، از تصاویر متعددی که در سایت‌های دکوراسیون منزل و معماری وجود دارد دیدن کنید. به این وسیله می‌توانید در ذهن خود مدل‌ آباژورهای مورد علاقه‌تان را ثبت کنید و دکوراسیون منزل خود را طراحی کنید.

جمع‌بندی

به نکات زیر در نورپردازی دکوراسیون منزل‌تان اهمیت دهید:

  • نور طبیعی را فراموش نکنید.
  • به نور مورد نیاز برای دکوراسیون منزل دقت داشته باشید.
  • برای انتخاب مدل آباژور یک سبک خاص را دنبال کنید، حتی اگر این سبک تلفیقی از چند سبک باشد.
  • از آباژورها در مکان درست برای تامین نور مورد نیاز دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.
  • دیمر را جایگزین کلیدهای اصلی کنترل نور کنید.
  • از تکنیک‌های نورپردازی غافل نشوید، برای نشان دادن آیتم‌های دکوراتیو از نور کافی استفاده کنید.
  • برای تهیه و انتخاب آباژور در دکوراسیون مورد نیاز در دکوراسیون منزل‌تان یک بودجه مشخص در نظر بگیرید.

قیمت : تومان

مشاهده و خرید فایل

متن آموزشی درموردراهکارهای افزایش رتبه ی وبسایت در گوگل


همان طور که می دانیم بهترین راهکارهای افزایش رتبه در گوگل بعد از طراحی سایت خود افزایش محتوای سایت با مطالب ناب و جدید است ولی همین مطالب را باید به چه صورت در سایت انتشار دهیم خود یک مقوله ی جدا می باشد با توجه به قدرت الگوریتم های جدید گوگل و حذف تدریجی کلمات کلیدی و اهمیت یافتن محتوا ی وب سایت ها برای گوگل بعد از طراحی وبسایت ضرورت دارد تا اینکه طراحان سایت و توسعه دهندگان سایت بیش از پیش در بروز رسانی دانش خود در زمینه طراحی سایت و سئو تلاش کنند. در کل راهکارهای دیگری نیز برای بالا بردن رنکینگ وجود دارد . ما دراینجا به تعدادی از این راهکارهای افزایش رتبه اشاره می کنیم که بر پایه ی الگوریتم پاندا جمع آوری شده است . امیدواریم که از این نکات در بهینه سازی سایت خود بهترین استفاده را بکنید . و بهتر است که در طراحی سایت از ابتدا به این نکات نیز توجه کنید .

افزایش رتبه ی وبسایت در گوگل 

محاسبه رتبه صفحات

رتبه در گوگل یا هر موتورجستجو گر دیگر عبارت است از الگوریتم آنالیز لینک برای موتور جستجو گر که توسط آن اهمیت و قدرت لینک ها در پایگاه داده ی موتور جستجو ارزیابی و محاسبه می شود .این الگوریتم در تمام موتورهای جستجو گر به یک شکل عمل نمی کند در حالت کلی رتبه صفحات با تعداد لینک های موجود در صفحه وب سایت قابل ارزیابی و محاسبه است .

لینکهای موجود در یک صفحه ی وب سایت می تواند :

  • Backlinks
  • Inbound links
  • Internal Links
  • External Links
  • No-Follow Links
  • Do-Follow Links

تمام موتور های جوستجو مثل گوگل و بینگ و یاهو و… این ۶ لینک را برای ارائه رتبه به صفحه ی وب سایت بررسی می کنند و یک نمره از ۱ تا ۱۰ به آن اختصاص می دهند.اما در این بین چگونگی ایجاد این لینک ها در صفحه ی وب سایت و همچنین چگونگی بالا بردن این نمره در صفحه ی وب سایت را در زیر بررسی خواهیم کرد.

افزایش رتبه ی وبسایت در گوگل راهکارهای افزایش رتبه | هادی رنک

نکات مهم در راهکارهای افزایش رتبه بعد از طراحی وب سایت

راهکارهای افزایش رتبه | محتوا و مطلب و تاثیر آن در رتبه بندی و سئوی سایت

در سال ۲۰۱۲ گوگل الگوریتمی را معرفی کرد که به جای تاکید بر روی کلمات کلیدی بر روی محتوای وب سایت ، بعد از طراحی سایت تاکید داشت .لذا با توجه به این نکته لازم است برای ارتقای رتبه و رنکینگ صفحات در طراحی سایت از محتوایی استفاده کنیم که بازدیدکنندگان را وادار کند برای بارهای متوالی به وب سایت مراجعه کند و سایت را برای خود یک منبع اطلاعاتی خوب بداند.برای این کار شما نیاز به یک نفر دارید تا از سایت پشتیبانی کند و هر روز محتوای سایت را بروز کند چرا که تولید محتوا برا وب سایت بعد از طراحی سایت از وظایف متخصص سئو نیست .

راهکارهای افزایش رتبه | ثبت وب سایت در دایرکتوری بعد از طراحی وب سایت

متن آموزشی درمورد سئو ، اهمیت سرعت بارگذاری سایت در بهینه سازی سایت

این واضح است که هرچه تعداد لینکهایی که به وب سایت ختم می شود بیشتر باشد رتبه ی سایت بالا خواهد رفت . برای این کار باید بعد از طراحی سایت ، سایت را در یکی از دایرکتوری ها ثبت کنید که در زیر به معروفترین آنها اشاره شده است.

  • DMOZ
  • Yahoo Directory
  • Best of the Web
  • Ezine Articles
  • Article Base
  • Go Articles

راهکارهای افزایش رتبه | ارسال مطلب و نظر در وبلاگ ها

بعضی از وبلاگها این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا اینکه به صورت میهمان بتوانند مطلب ارسال کنند . برای این کار ابتدا وبلاگهایی که دارای رنکینگ بالا می باشند را شناسایی کنید و در این وبلاگها مطلب ارسال کنید. در این وبلاگها حتی می توانید به نوشته های دیگر کاربران نظر بدید در این نظرات می توانید لینک سایت خود را نیز وارد کنید.اگر مدیران وبلاگ لینک ها را تایید کنند در رتبه سایت شما در آینده ی نزدیک تاثیر خواهد گذاشت.

nazar-inten.asiaافزایش رتبه ی وبسایت در گوگل 

تبادل لینک با سایت های دارای رنکینگ بالا

تبادل لینک یکی از قدیمی ترین روشهای افزایش رنکینگ می باشد که هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد برای استفاده از این تکنیک نیز از سایت هایی با رنکینگ بالا استفاده کنید.

بروز رسانی وب سایت

گوگل سایتهایی را که دائما در حال بروز رسانی محتویات خود هستند را بیشتر دوست دارد و برای آن ها ارزش قائل می شود . رتبه ای آنها را با کیفیتی عالی بالا می برد ، بنابر این سعی کنید سایت خود را همیشه بروز نگه دارید.

ثبت وب سایت در شبکه های اجتماعی

بعد از طراحی سایت سعی کنید حتما یکی از گزینه های افزایش ترافیک سایت ثبت وب سایت در شبکه های اجتماعی باشد.با ثبت وب سایت در شبکه های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن سایت شما در این شبکه ها ترافیک سایتتان به شدت بالا خواهد رفت .در زیر به معروف ترین شبکه های اجتماعی اشاره ای شده است :

  • Facebook
  • Google Plus
  • Squidoo
  • Digg
  • Hub Pages
  • Stumble Upon

سایت خود را آنلاین نگه دارید

اگر سایت به مدت طولانی قطع شود گوگل رتبه ی منفی برای سایت در نظر می گیرد برای جلوگیری از این کار از هاست های ابری که قطعی کمی دارند استفاده کنید.

از کلمات کلیدی که بیشتر بین کاربران استفاده می شود بهره مند شوید

کاربران برای جستجو در موتور ها از اختصار جملات استفاده می کنند این کلمات را شناسایی کنید و در هنگام طراحی وب سایت از آنها در صفحات سایت استفاده کنید .با این کار سایت شما ترافیک بالا و در نتیجه رتبه ی بالایی را جذب خواهد کرد.

تبلیغ در سایت های با رنکینگ بالا

برای این کار یک بنر از کارها و خدماتی که می خواهید در وب سایت خود ارئه دهید تهیه کنید و در سایت هایی با رنکینگ بالا که دارای ترافیک بالایی هم هستند تبلیغ کنید البته این کار دارای هزینه می باشد ولی نتیجه بهتری خواهد داد .

افزایش تعداد صفحات وب سایت

هرچه تعداد صفحات سایت بیشتر باشد گوگل امتیاز بیشتری برای وب سایت خواهد داد البته از ایجاد صفحات تکراری جدا پرهیز کنید که گوگل امتیاز منفی به این امر اختصاص می دهد .

لینکدهی و امضاء در تالارهای گفتگو

تالار های گفتگوی فعال برای گوگل ارزشمند اند با شرکت در این تالارها می توانید از بک لینک برای ارتقای ترافیک سایت استفاده کنید .در این تالار ها می توانید موضوعی را ارسال کنید و در داخل متن موضوع به سایت خود لینک دهید . البته این هم بستگی به مدیران تالارها دارد که لینک های شما را حذف نکنند یا برخی از تالارها به بک لینک حساس هستند در این نوع تالارها لینک ارسال نکنید و از امضا سود ببرید .

از تکنیک های غیر مجاز برای سئو استفاده نکنید

برخی نرم افزارها و یا سایت هایی هستند که ادعا می کنند که در کوتاهترین زمان سایت را به رتبه ی بالا در گوگل می برند این غلط است (سایتی که زود به رتبه برتر رود زودتر از آن هم سقوط خواهد کرد ) گوگل تمام این ترفندها را می شناسد و اگر شناسایی کند سایت شما را بلوک خواهد کرد .

alexarank-inten.asiaافزایش رتبه ی وبسایت در گوگل 

در نتیجه

بعد از طراحی سایت خود حتما از این تکنیکها برای ارتقای سایت خود حتما استفاده کنید این ها تکنیکهایی هستند که به راحتی بدون صرف هزینه امکان پذیر می باشند .گوگل در هر سال ۴ بار سایت ها را بررسی و ارزیابی می کند و ممکن است سایتی از رتبه ی بالا به رتبه پایین بیاید و یا برعکس این عمل اتفاق بیفتد.افزایش رتبه ی وبسایت در گوگل 


قیمت : تومان

مشاهده و خرید فایل

متن آموزشی درموردنکات حقوقی مهم در عقد قرارداد خرید زمین


متن آموزشی درموردنکات حقوقی مهم در عقد قرارداد خرید زمین

خرید املاک و اراضی کار ساده‌ای نیست؛ بسیاری از افراد در طول چندین سال تمام سرمایه‌ی خود را پس‌انداز می‌کنند تا بتوانند با آن ملکی را برای خود تهیه کنند. فرآیندهای خرید زمین و مسکن گاه آن قدر پیچیده می‌شوند که بسیاری از مردم نمی‌دانند در این مواقع چگونه باید عمل کنند. روزانه پرونده‌های زیادی در دادگاه‌ها تشکیل می‌شود که مربوط به کلاهبرداری‌های حوزه‌ی معاملات خرید زمین و مسکن است.

کلاهبرداران مسکن به روش‌های مختلف در کمین هستند تا بتوانند سرمایه‌ی افراد را غارت کنند و برای این کار هیچ حد و مرزی را پیش‌ روی خود متصور نمی‌شوند. به همین خاطر دانستن نکات حقوقی خرید زمین و سایر املاک برای افرادی که قصد معامله‌ی املاک و مستغلات دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به برخی از نکات مهم که در هنگام معامله‌ی املاک باید به آن‌ها توجه کرد، اشاره کنیم.

 

به کدام مشاور املاک اعتماد کنیم؟

شاید برایتان جالب و البته عجیب باشد که درصد قابل توجهی از پرونده‌های کلاهبرداری مسکن مربوط به مشاوران املاک است! بسیاری از مردم فکر می‌کنند اگر تمام کارها را به مشاور املاک بسپرند و قرارداد را در قالب یک قولنامه در بنگاه‌ها منعقد کنند، همه چیز به خوبی و خوشی تمام می‌شود! در حالی که این مرحله حساس‌ترین قسمت معاملات املاک محسوب می‌شود و گاه می‌تواند مشکل‌سازترین قسمت نیز باشد.

تصور ما از کلاهبرداران همیشه افرادی هستند که یک نقاب مشکی به صورت می‌زنند و به صورت گانگستری اقدام می‌کنند! اما تقریباً هیچ‌کس احتمال نمی‌دهد که شاید همان شخصی که به عنوان مشاور املاک با یک دست کت و شلوار رسمی شیک پشت میز نشسته و در برخورد با مشتریان به عنوان یک انسان کاملاً متشخص عمل می‌کند، یکی از همان کلاهبرداران باشد! نگاهی به پرونده‌های کلاهبرداری نشان می‌دهد که برخی از افراد با اجاره‌ی یک مکان برای مدتی کوتاه در قالب یک بنگاه معاملاتی ظاهر می‌شوند و اهداف شوم خود را با کلاهبرداری از مشتریان دنبال می‌کنند.

تصور ما از کلاهبرداران همیشه افرادی است که یک نقاب مشکی به صورت می‌زنند و به صورت گانگستری اقداممی‌کنند! اما تقریبا هیچ کس احتمال نمی دهد که شاید همان شخصی که به عنوان مشاور املاک با یک دست کت و شلوار رسمی شیک پشت میز نشسته و در برخورد با مشتریان به عنوان یک انسان کاملا متشخص عملمی‌کند، یکی از همان کلاهبرداران باشد!

بنابراین اولین گام مهم در خرید زمین و املاک، آن است که یک مشاور املاک مورد اعتماد انتخاب کنیم. هر مشاور املاک باید دارای یک مجوز از اتحادیه‌ی مشاورین املاک باشد که صحت عملکرد آن را مورد تأیید قرار دهد. توصیه می‌شود به بنگاه‌هایی مراجعه کنید که مدت زمان زیادی از فعالیت آن‌ها می‌گذرد و نزد اهالی محل شناخته شده و مورد اعتماد هستند.

 

قولنامه چیست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که قولنامه همان سند ملک است اما حقیقت آن است که قولنامه یک کاغذ معمولی است که جزو اسناد رسمی محسوب نمی‌شود. اسناد رسمی اسنادی هستند که به تأیید دولت و نهادهای قضایی رسیده باشند و از آنجایی که قولنامه توسط خریدار، فروشنده و مدیر بنگاه که افرادی عادی هستند، تنظیم می‌شود، در شمار اسناد رسمی محسوب نمی‌گردد.

نکات حقوقی خرید زمین

 

تنظیم قولنامه به این دلیل انجام می‌شود که معمولاً طرفین برای فراهم نمودن شرایط معامله نیاز به زمان دارند؛ ممکن است خریدار برای تهیه‌ی کل مبلغ معامله و یا فروشنده تا نهایی کردن وضعیت ملک نیاز به زمان داشته باشند؛ بنابراین قولنامه‌ای را بین خود تنظیم می‌کنند تا شرایط معامله و مراحل آن به صورت جزیی و دقیق ذکر شود. انعقاد قولنامه برای خرید زمین و مسکن به معنای آن است که ملک مورد نظر یکبار مورد معامله قرار گرفته است.

 

در هنگام نوشتن قولنامه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از انعقاد قولنامه بهتر است درباره‌ی قوانین و نکات حقوقی خرید زمین و مسکن اطلاعات اولیه‌ای داشته باشید تا احتمال بروز هرگونه مشکل بعدی به حداقل برسد. از آنجایی که معامله مرحله به مرحله انجام می‌شود، معمولاً برخی از مدارک و اسناد خریدار و فروشنده به عنوان ضمانت اجرایی نزد بنگاه به عنوان امانت قرار داده می‌شود. سندخرید زمین و یا مسکن را قبل از انعقاد قولنامه بررسی کنید و از کد رهگیری مربوطه استعلام کنید.

کد رهگیری کدی است که به هر معامله خرید زمین یا مسکن داده می‌شود تا صحت معاملات تضمین شود. در واقع از طریق کد رهگیری می‌توانید در جریان آخرین وضعیت ملک مربوطه قرار بگیرید و اگر آن ملک قرار است به چند نفر به صورت همزمان فروخته شود، شما از این موضوع آگاهی کسب می‌کنید. به جزییات سند دقت کنید و تمام قسمت‌ها از جمله مشاعات، متراژ زمین، پارکینگ، تعداد اتاق‌ها، متراژ و… را با ملک واقعی مورد مطابقت قرار دهید. اگر چکی رد و بدل می‌شود، باید جزییات چک مانند شماره سریال، مبلغ و نام طرفین مورد معامله در آن چک به صورت دقیق ذکر شود. قولنامه باید در سه نسخه تنظیم شود که پس از امضای طرفین و شاهدان آن‌ها، یک نسخه از آن نزد خریدار، یک نسخه نزد فروشنده و یک نسخه نزد بنگاه محفوظ می‌ماند.

 

مهم‌ترین نکات حقوقی خرید زمین چه هستند؟

یکی از نکات حقوقی خرید زمین توجه به قوانین خرید زمین از نهادها و اشخاص حقوقی است. برای این قسم ازخرید زمین حتماً باید مجوزهای وکالت طرف فروشنده از نهاد مربوطه را به دقت بررسی کنید و از صحت آن‌ها مطمئن شوید. همچنین توجه داشته باشید که خرید زمین‌هایی که توسط دادگاه‌های انقلاب مصادره و به دستگاه‌هایی مانند بنیاد شهید، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و… منتقل شده‌اند، معمولاً با مشکلاتی همراه است؛ زیرا مالکان قبلی ممکن است ادعایی را درباره‌ی ملک سابق خود مطرح کنند که از سمت نهادهای قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بعضی از زمین‌ها در محدوده‌ی طرح تفصیلی قرار گرفته‌اند که اصطلاحاً گفته می‌شود درون طرح قرار دارند؛ بنابراین قبل از خرید زمین باید از طرح تفصیلی شهر مربوطه اطلاعاتی را کسب کنید و درباره‌ی مشمول طرح نبودن ملک مربوطه مطمئن شوید. همچنین برای زمین‌های کشاورزی به نکات حقوقی خرید زمین های کشاورزی توجه کنید. بعضی از زمین‌های کشاورزی دارای سند رسمی نیستند و به صورت محلی و سنتی برای آن‌ها سند تنظیم شده است. برای خرید زمین‌هایی از این دست باید قبل از انعقاد هرگونه قرارداد از مراجع مربوطه و دفاتر اسناد رسمی استعلام‌هایی را کسب کنید و درباره‌ی صحت این دسته از اسناد مطمئن شوید.


قیمت : تومان

مشاهده و خرید فایل